2012-05-02

VALBORG

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Okej, vart ska man börja?! Helgen som var (jag har typ måndag idag, så...) kan ha varit något bland det bästa på en mycket, mycket lång tid (jag vet jag vet, så brukar det låta. Men med vänner som mina blir det lätt så). Inledde med att medverka i en filminspelning (som jag återkommer till i ett senare inlägg) i två intensiva, långa dagar. Efter det var det tydligen valborg och det skulle firas. Så Jag, Mallan och Crille köpte nya partybyxor och lite vin, underbart. Mina nya jeans är så tighta att jag, efter en kväll med dem, har köttsår på höfterna - men damn va snyggt de sitter! Vi kastade oss in i något okänt och hoppade in i bilen utan någon aning om vart vi skulle ta vägen men hamnade i Pelles Penthouse där vi mer eller mindre tillbringade hela natten. Ett kort krogbesök blev det för visso, men efter det hade vi efterfest i bara underkläder på balkongen, dansade och sköt raketer hela natten. Lite som ur en film, kanske lite skins. Fett var det i alla fall. Bakishänget igår var också sinnes, gassande sol, glass och jag har en rosa solrand i pannen, men nu är det vår!!

(Bjuder på lite instragrambilder)

Inga kommentarer: