2012-04-09

säkert sex

Dagens, nej, århundradets sms:


Camilla: Eeehm...vet du om att ditt ansikte sitter på kondomautomater här i Gran Canaria?
Rob: HAHAHAHAH?! VA?!?!?!
Camilla: United Condoms of Benetton, där sitter du och förespråkar det bästa av sex, säkert!
Rob: Dog.
Camilla: Jamen fatta min chock att se dig när jag ska pissa i Spanien!

Jag har sett mig själv i skyltfönster, på bussar och husväggar, men detta är det mest episka i mitt liv so far (tragiskt nog)!
Så ja mina vänner, det sista (eller ja, alternativt första) ni ser innan ni gökar på Gran Canaria är den här blonda snubben.
Enjoy.

5 kommentarer:

Patrik Petersson sa...

haha... underbart :D

Patrik Petersson sa...

Sv. Tack!

Ja lite det sjukaste! Jag vill se bildbevis ;D hehe

Patrik Petersson sa...

Sv. Du måste lägga upp det på bloggen när du får den sedan då! haha :D Jag tycker det är skoj (A)

Patrik Petersson sa...

Sv. Sant! Det är ju sjukt coolt om det alla ser när de ska ha sex är dig ;D

Patrik Petersson sa...

Sv. Ja verkligen ;D
Vi håller alla tummar som finns!