2012-04-08

Grunge

Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Okej, jag klev upp tillslut.
Klädde på mig, åt och borstade tänderna.
Jag blir nog aldrig någon bad boy, hur mycket jag än försöker.
Nåväl.

Ännu ett inlägg med outfitbilder, men det finns säkert nån som gillar't.
Blev nöjd med bilderna, så håll till godo.

Hatt: Gammelgammelgammel morfars
Linne: H&M
Jeans: H&M Trend
Ring: H&M
Kängor: CATS

----
Just ja, blev kontaktad av ett klädmärke från....eeeh...italien...schweiz...kanske, idag och de snackar om att de vill använda mig som modell för nån grej.
Jag har inte tackat ja än, men kan ju vara en kul grej, var ett tag sen jag gjorde nått sådant nu.
De ska tydligen skicka nått plagg som jag ska få fota mig själv i, mer reklampelare än modell antar jag. Men ändock.

1 kommentar:

Patrik Petersson sa...

Sv. Ja det hade varit jätteskoj men det går inte =( Nästa gång kanske!