2012-03-29

Tack som fan

Ett rop till alla häxor och skator
Stor kärlek till brunetter som accepterar blondiner
Ett 'you go girl' till mina bögar och flator
Ett fuck you till japaner som äter delfiner

Två dunkar i ryggen för mina bröder
Stor respekt för hälsa och skönhet
Kärlek till norr och likgiltighet åt söder
Ett tack till dig som sa att jag är det bästa du vet

Tre suckar för sex och sju för många älskare och älskarinnor
Ett stort tack till min första flickvän som lät mig ta henne på brösten
Till er som krigar, hoppas ni dör på egna landminor
Applåder till första killen som stack tungan i min hals och fick mig att tappa rösten

Fyra kyssar i ett omklädningsrum
Ett stort tack till Gud för synd och änglar
Förlåt när jag ljög om kärlek och var dum
Tack som fan till er som låtit mig strula i era sängar

/Rob'12

1 kommentar:

Patrik Petersson sa...

Det här tycker jag var fint. Du är duktig på att skriva med!