2012-03-15

varför jag klarar mig bra utan sex & the city

- Jamen så stod vi där och drack lite skumpa och in kommer en snubbe, var helt säker på att jag sett honom förut, så kommer jag ju på sen att han är en bögporrskådis.

- Va, vänta, hur visste du att han var det?
- Eeeeeeeeeeeeeeeeh...
-------
- Oh, fuck me like a racehorse!
- Well, I can fuck you like a pony.
------
- Skönt att det glider förbi en skylift utanför fönstret när man ligger och tar på sig själv.
------
- Hello, naked sexy boy here!
- Nej, då har jag ringt fel.
- I talk dirty for you!
- Tack men nej tack.
------
- Jamen jag skämtar om sex, men det är inte direkt som att jag får uppleva nått.
- Haha!
- Ärligt nu, skratta inte.
------

10 kommentarer:

Patrik Petersson sa...

LIKE

Patrik Petersson sa...

Sv. Sant! Fast å andra sidan gillar jag den där Carrie ;)

Patrik Petersson sa...

Sv. Du måste vara insatt! Men håller med dig! Hon är najs! Men jag gillar alla tillsammans! (A) Kan inte välja. Fast minst charlotte...

Patrik Petersson sa...

Sv. Det borde du! Det är en skoj serie ^^ Hör väl lite till allmänbildningen att ha sett det? Typ..... Fast kanske bara för tjejer egentligen!?

Hon vill bara gifta sig och saker...

Patrik Petersson sa...

Sv. Sant! haha... Killar och tjejer! Det kör vi på! =D
Jag råkar ju ha den fina DVD-boxen med alla säsonger! Wii

och saker.. Typ ha barn. Inte ha sex när man vill. Inte för att det är fel, men de andra är så crazy i jämförelse typ!

Patrik Petersson sa...

Sv. Verkligen 2001! ja det kan vi göra! =) Det är najs!

Precis! Släpp till! haha

Ja det är ju så! Det är väl det som är så smart och en av anledningarna till varför det blev så stort! Alla hade lätt att relatera! powerbitchslampan = Samantha? haha

Patrik Petersson sa...

Sv. Kanske inte riktigt så många säsonger men nästan. Så många timmar kan det ju säkert vara i alla fall! Kaffe är inte det stora problemet i detta hushåll... Det är nog det jag lever på :D

Jag känner nog ingen Charlotte heller. Eller asså typ föräldrar kanske är det liksom, men ja ...
haha! Najs! Måste vara en skoj vän!

Patrik Petersson sa...

Sv. Nu blev jag osäker, men får för mig det är 6. Så inte så många typ!

haha! Skörbjugg är inte skoj har jag läst... passa dig ;D

Sant! Vi kopplar inte samman dem med det alls :D Bättre så!

Patrik Petersson sa...

Sv. Deal! Zelda är ju faktiskt nog bättre än SATC ;D

Deal!

Deal!

Patrik Petersson sa...

Sv. Helt klart en bra idé! Det kör vi på :D