2012-03-18

fuck it, let's go hen.

GIRLS WHO ARE BOYS
WHO LIKE BOYS TO BE GIRLS
WHO DO BOYS LIKE THEY'RE GIRLS
WHO DO GIRLS LIKE THEY'RE BOYS


-----

KLART VI GILLAR KILLAR
MEN TJEJER ÄR GREJER

-----

-Funderar på att efter man gift sig och ledsnat på det livet, runt 45 liksom, så sadlar man om och blir bi. Testar på brudar ett tag.
-Är det inte bättre att leva ut det nu innan du blir gammal, då kan du hitta en karl och bilda en familj du kan störa dig på resten av livet. För ärligt, vem vill ha dig när du är 45?
-Sant.

-----

Händerna upp för könsneutrala vänner.

5 kommentarer:

Patrik Petersson sa...

Gilla! Fast jag är nog inte så mycket hen... Eller är alla bara det kanske? Oavsett.

KLART VI GILLAR KILLAR =)

Patrik Petersson sa...

Sv. Kanske så ja! Det kanske bara betyder det. Men jag fattar inte riktigt grejen tror jag. Ska man bara använda det på de som är könsneutrala eller vill man att man ska använda det på alla för att ta bort könsuppdelningen?

Det kommer nog användas. Annars kanske det kommer på posten till dig. Fast då dödar Peter mig. Han har paxat tror jag.

Patrik Petersson sa...

Sv. Föremål kan man ju använda det till kanske. Fast om föremål har kön vet jag inte. Eller jo. Båten är ju en hon väl? T ex.

Sudda ut könsuppdelningen känns lite märkligt. Jag är ju som exempel född med en snopp, jag har sekundär könsutveckling som en man och skulle jag bli tjock kommer mycket sätta sig på magen. Jag har ju inte en vagina och blir tjock runt rumpan t ex. Förstår inte vad som är så fel med kön (och kanske då framförallt det manliga!?!?!?). Dock håller jag med dig i att man inte ska styras av könet för det är bara fucked up. Man kan ju leka med rosa om man vill liksom.

Jag får beställa ett gäng och dela ut så slipper vi allt konstigt! Antingen det eller så får ni bråka om det. Jag tar även emot mutor om det skulle vara så...

Patrik Petersson sa...

Sv. Exakt! Vi gillar kön helt enkelt! Asså i förstår, han och hon, och inte kön som i kön där nere... Så vi inte tar fel här.

Vin är bra. Konst är bra. Allt är bra. Socialt är bra. Vet inte riktigt. haha. Skit samma =D Nu borde jag verkligen läsa vilken kommer döda lite. Men om jag nu överlever så hörs vi senare ;D

Joachim sa...

Sv: Kul, ska hålla utkik. Och tack!