2012-03-18

Bagdad Hilton - en sann historia

Med solen i ögonen och med ryggen åt vardagen
tog hon sig fram med allt sitt bagage
Tog sig fram genom Bagdad Hiltons karga landskap
med all världens vänner i handen

För hon sa
"Jag vill aldrig komma ner, jag vill aldrig mer åka hem.
För natten är varm och du och jag är fucking längst fram."

Våra vänner tänder på, vi brinner av och lyser upp natten
Så som bara två älskande kan,
En sjuhelvetes kvinna och en pojkspoling till man.
Utan framtid och utan historia,
som två fantastiska djävlar, ingen jävla gloria.

För han sa
"Jag vill aldrig se dig gå, för vi sitter i samma båt.
Random, random, random, fan vad jag är kåt!"

En fantastisk plats som luktar sprit,
Bagdad Hilton är full av kärlek och skit.
Vår husvagn är trång och bilen har slutat rulla.

Men de sa
"Vem fan bryr sig om imorgon?
Vem fan bryr sig om namn?
Vi står fucking längst fram och vi är här för att knulla!"


//Rob '12

Inga kommentarer: