2010-12-28

Dagens Malin

Robert säger:
jag tror jag bara ska köra på jeans och tischa,
känner mig som mest bekväm då, och snygg
kanske nått genomskinligt
lite nipples
alla klär i nipples
nästan.

Malin säger:
haha
nästan
jag tycker du ska ha mkt nipples, it fits you ;).

Robert säger:
hehe, it's my thing baby!
dock har jag så jävla små nipples
men de är heta, så det blir nog det
birthdaysuit!

Malin säger:
haha ja, men inte fan ska dom vara stora iaf!!!
små är snyggast :D

Robert säger:
haha, jaa, fan, inge national geographic nipples här inte tack!

Malin säger:
hahaha oh no! och helst inte med brun vårtgård.
haha.

Robert säger:
MAHAHAHA!
MALIIIIN! JAG ÄTER PEPPARKAKOR HÄR!

Malin säger:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
alltså, jag ser bara en stor brun vårtgård framför mig nu.
kommer inte kunna äta pepparkakor igen..

Inga kommentarer: