2010-06-29

blödig.

Det känns som nyss, vår första kyss, förevigad i polaroid och lever nu ett eget liv.
Varför ligger du i solen och är helt perfekt?
Jag hoppas och håller andan, väntar på en signal, en raket, vår stora final.
Det känns som igår, kind mot kind, lår mot lår.
Varför sitter du mitt framför mig och är helt underbar?
Jag stannar upp och räknar ner, väntar på en stund, ett ögonblick, på slutet vi aldrig fick.
Det är inget vi inte gjort förut, klättrat upp för stup, flyttat på berg.
Varför ler du mot mig och är mer än fantastisk?
Jag lägger mig ner och glömmer bort, att du och jag inte är av samma sort.

jag säger ju att vem som helst kan skriva en blödig text som kan toppa listorna. Jag ger mig fan på att om Winnerbäck stönade fram detta så skulle ni lyssna på'n! ERKÄNNNN!
Jo, just ja, glömde, så ska den heta nått i stil med, "Ensam, Tvåsam".

2 kommentarer:

Julia sa...

Öndra på flöndra vem du skriver om ;D

syrraannn sa...

nästan så att du klår winnerbäck
men det är bara NÄSTAN :)