2010-04-22

Ass to face

Photobucket
Som de flesta vet så saknar jag överläpp helt och hållet, så för ett tag sen så slog jag slag i saken och bokade tid på en klinik här i Sundsvall för en läppförstoring. Och idag klockan 16:15 var det dags, så jag gick dit, de sög ut lite fett ur ena skinkan och sedan sprutade de in det i överläppen och såhär blev det. Måste vänta några dagar innan svullnaden lägger sig, men jag är verkligen helnöjd med resultatet! Kostade 5500.- men var helt klart värt var enda krona!


HAHAOÖIOBSKNLMKLJLHNSNNGKHMJNGHJHKk!!! närå, jag råkade få wasabi i ett munsår och pooof svällde det upp, ni kan vara lugna. Ingen stjärtfett i mitt ansikte inte!

9 kommentarer:

Patrik Petersson sa...

haha! =D

Patrik Petersson sa...

Sv. Du kanske ska besöka den där doktorn ändå ;) heheheh

Patrik Petersson sa...

Sv. Jag håller med om att rocka det man har! Jag skulle aldrig kunna ändra något!

Patrik Petersson sa...

Sv. Ja precis! Men det känns inte som många är det liksom =( dumt!

Patrik Petersson sa...

Sv. Ja precis!
Allt är bara bra med mig ja =D sj?

Patrik Petersson sa...

Sv. Det borde jag faktiskt också göra så ska nog ta mig till sängen nu! Sov gott du!

Jennifer sa...

Haha! Dåre :) Allt bra med du annars då? Mena när du inte har fejset fullt av skinkfett o så? :D

Jennifer sa...

Men skumt du. Vaffö syns inte din kommentar då man trycker där? Måste va inloggad på sidan liksom för att kunna se den? aja, skitsamma.

Sv: Ja, skojs, Osci ha berättat att han träffat dig där några ggr ju! :D jajajaja, skitsamma om bilden är fejk, överdrivet är ju idealet vilket fall! ;P Men de tkr väl icke du, elle? :) Med jag äre iaf kanon. dock skulle de sitta fint med ett jobb nu också :P Du trivs på ditt jobb o så iaf?

Jennifer sa...

Sv: Njae, söka efter jobb kan jag väl inte säga gå nå vidare men jag måste ta tag ordentligt nu o gå runt o höra överallt!
Normaliteten är ju det hälsosammaste så varför inte satsa på de liksom? så rätt!

Japp, jag bor i stan här med grabben :) Bor du här du också alltså? Härligt att höra att du trivs på jobbet iaf - det är ju viktigt det!