2010-01-12

Kropp

22 kommentarer:

Patrik Petersson sa...

sjukt coola bilder!

Patrik Petersson sa...

Sv. Du borde göra en själv! Inte så svårt faktiskt =D

Patrik Petersson sa...

Sv. aha, ja det gäller ju att hitta den först! Men har man den sedan så är det bara att köpa lite nitar =D haha

Jag snodde denna jackan av pappa =) Vet ej om det är jackan med stort J men den är i alla fall totalt gratis =D

Anonym sa...

är skönhet lycka enligt dig?

b sa...

Självklart är skönhet lycka. Att se en vacker person blir man lycklig av, att ha underbara människor runt omkring sig som blir bara vackrare pga. den underbara personlighet har, skönhet kan defineras som lycka. Ja.

Robbie J sa...

du tog orden ur munnen på mig B. ;)

Armin sa...

Sjukt coola bilder alltså! Är det du? :O

Ja, jag kan knappt vänta.. vill åka nu! Men paris kanske är inställt :(

Muffinsmartin sa...

Diggar den översta bilden ;)

Armin sa...

Fantastiskt! Jag undrar dock det är din tunga nuddar på den nästsista bilden? :P Knät?

Jo, men liksom, shar planerat paris med min bästa kompis i ett år nu, men hon bröt benet nu när hon var i Åre med sin flickvän, och jag vettefan om de måste operera eller något, för det är sjukt cp. SÅ vi kanske inte kan åka nu i vår... kanske höst då. :)

muffinsmartin sa...

Det verkar va på tapeten ;)

Patrik Petersson sa...

Sv. haha, okej! Dumt!

Armin sa...

Haha, ja, men det var ju... skönt att veta. :)

Haha, men blekt kan vara snyggt. Jag kommer få äckligt bonnebränna i berlin typ. :)

Armin sa...

Haha, ja, men precis :)

Jag vet! Och shinnjackan brevid, och kängorna med nitar.. tog lite typ. Tror modellen är svensk :O

Armin sa...

haha, ja, men eller hur. :)

åh, gud, jag vill inte vara kvar i kalla sverige

hänt nåt kul på sistonde eller? :P

Armin sa...

Haha, men just det! Grattis i efterskott! Har dock för mig att jag ggrattat dig :)

Fyfan, jag vill fan! Hahah, synd att jag bor i borås och har tråkskola och är pank fram till typ nästa vecka. :P

Armin sa...

Haha, hansson? Coolt. Sjukt snygga bilder alltså. :)

Armin sa...

Kan tänka mig att jag missar något stort nu! :P

skall det vara lady gaga tema, seriöst? :D

Patrik Petersson sa...

Sv. Är 19 bra? haha... vad är inte bra då? Det kan inte ska skriva?

Armin sa...

Hahahaaha, men äsch! Vad söt du är som diskuterar med dig själv :D Kul ändå. Jag skulle typ, ha på mig en halsduk som var så stor att den täckte hela min överkropp och typ, svarta fjäderboxershorts. HOT. :P

Patrik Petersson sa...

Sv. aha! Men grattis i efterskott då ju!
är närmre 40 än 0 21 kanske?

Patrik Petersson sa...

Sv. OMG! Nej skoja =D haha. 22 är väl inte så farligt! Vänta tills du är 30, då snackar vi!

Patrik Petersson sa...

Sv. Ja det är najs med bussen. Det får faktiskt inte jag är i Skåne =(

40 kan man väl lika gärna hänga sig? humm, hoppas man inte tänker så då!