2010-01-07

Håll utkik efter en invit till årets (första riktiga) fest.
Äru inte där äru squär.

11 kommentarer:

bello sa...

It´s gonna be................what for it..........fucking jävla legendariskt!

Armin sa...

Haha, okej.. jag borde börja gymma :)

Fan va coolt invite-papper? :D

Armin sa...

Haha, gud, men va kul! Hur gammal är du... egentlgien? :P

Armin sa...

Max 21? :)

Armin sa...

Jag hade rätt ändå! Grattis i förskot.. så gammal är du inte :)

Armin sa...

Haha, ja.. fan, ajg känner mig liten nu :(

Ja, fan.. jag minns inte vad hon heter.. men hon harit gst i top model. :)

Armin sa...

Hahaha... jag önskade jag var 18. jag är, *trumvirvel* 17! :P Men tro mig, jag är fan mogen :)

Ja... och top model går ju i repris hela tiden typ. Så man har nog inte missat henne. Fin är hon.

tobie sa...

gagararaohlala

tobie sa...

roma, roma-ma

Jonka sa...

ATTENDING

BasC sa...

jag gillar GAGA i afa (;