2010-01-13

Ansikte

8 kommentarer:

Patrik Petersson sa...

ååå så fint! I love it! Asså jag är så nära att härma men det känns inte okej så skiter i det =D haha

Patrik Petersson sa...

Sv. Det kanske är det! Jag vet ej... men härma känns rent konstnärligt väldigt dåligt. Asså man vill ju ha sina egna idéer liksom. Men vi får se ;) kanske blir något liknande i framtiden från min sida!

Allt bra idag?

Patrik Petersson sa...

Sv. Det är mycket sant! Inspiration hämtar jag gärna från andra!

Det är bra här med. Inte så mycket att göra bara :P

Patrik Petersson sa...

Sv. men det låter ju riktigt gott. jag väntar bara på att jobbet ska börja kl 16 :P

Patrik Petersson sa...

Sv. Ja det kan jag förstå! Någon dag kan vara skönt, men för länge är inte så skoj :P

Vad jobbar du med?

Patrik Petersson sa...

Sv. aha =D
Jag jobbar som tennistränare ^^

Patrik Petersson sa...

Sv. Oj ja! Akta dig! Usch jag kollar på om man skulle ha en hemsida men kan inte hitta något bra namn för de som jag vill ha är tagna. Taskigt.

Armin sa...

Ahhh, i love! Assnygga bilder verkligen! :)

Ja, och gaga kommer gilla muffinsen, väldigt fina :)