2009-12-31

2009

* Han lärde sig göra isskulpturer
* Han blev fotad på Grev Turegatan 10
* Han fick reda på att BDSM slutat klassificeras som sjukdom
* Han hamnade bland sidorna i Kinesiska modetidningar
* Han lärde sig sälja skor
* Han bodde i Solna
* Han bodde i Kvissleby
* Han blev kär
* Han lärde sig teckna nakna tjockisar med mycket bra klädda människor
* Han blev blöt i Stockholm
* Han blev kär igen
* Han lärde känna Emrik, Alfons och Tor
* Hans hudfärg (vinterblek) blev omåttligt populär under vampyrhypen

5 kommentarer:

Armin sa...

Oj, det lät som ett bra år :)

Ja, jag kör samma race tänkte jag... kameran är uppfinningen till varför vi inte behöver använda fotominnet mer! :D

Armin sa...

Hahaha, jag gillar verkligen att du (säkerligen) skriver som du pratar! Liksom, jag skulle aldrig orka skiva fotominne "scmhotoscmhinne!" ;)

Men det kommer bli kul ikväll hoppas jag på! :D

Armin sa...

Men lätt!

Är du fortfarande lika blek eller har du solat? :)

Patrik Petersson sa...

Sv. Ja helt galet!

Armin sa...

Awh! Jag får också fräknar på sommaren.. fast bara i ansiktet :)

min mamma har på kroppen hela året om typ. lindsay lohan. :D