2009-09-03

Baby, I'm back in business

UppehållsVM är över och jag tog silver, blev omsprungen på upploppet. Men nu är jag tillbaka efter två-tre dagars influensa, nejnej, inget svin här inte, ta't lungt. Det var nån minigrisversion bara, ni vet, snor som torkar fast inne i hjärnan, ögon som grinar, hals som sprakar när den pratar och en hårbotten som smärtar.

Jag hatar att vara sjuk, jag brinner av för minsta lilla. Som igår så spelades den där jävla (jag vet inte vad den heter men den går;) Bapapapararababapapaparaba-låten på MTV och jag stängde av teven och kastade iväg fjärren in i väggen. Mogen? Nej, sjuk bara. Hatar allt när jag är förkyld, speciellt dålig musik som spelas mot min vilja och kassa teveprogram mitt på dagen, Days of our Lives - DÖÖÖÖ!
Men ni vet lika väl som jag att jag kollar på skiten ändå, för vem kan motstå onda tvillingar, gravida barnvakter, mördare, synska grannkärringar och hin håle själv som kommit upp till ytan för att röra runt i den lilla staden som redan har nog med problem. Skitdåligt program med skitdåliga skådespelare, skit, skit, skit.

Men nu är jag typ frisk i alla fall, känns bra, mycket bra.

Inga kommentarer: