2009-09-10

appifany

Jag fick en uppenbarelse förut, jag var ute och bajsade med Johanna och henns hund, var mest Elton som bajsade - men ändå.
Jag fick en idé till ett skitbra blogginlägg, vi snackade om hur dåliga våra bloggar är, hur lite de representerar oss. Då fick jag en idé, en sån klockren grej att skriva. Rolig, kvick, dryg, ironisk och jävligt bra.
Det skulle vara årets jävla inlägg som alla skulle älska och skratta till. Kanske skulle jag kunna lägga upp en liten bild också. Jag hade hela layouten klar i huvudet när vi kom tillbaka från vår lilla promenad - det skulle skapas magi hade jag bestämt.
Helvete vilket inlägg, att jag inte tänkt på det förut? Att skriva just "det där".

Men sen så slog vi på idol och nu har jag glömt skiten. Jävla Anders Bagge, varför ska du vara så jävla kramgo!!?

Inga kommentarer: