2009-08-09

Videobloggsmästarn

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAGAGAGAGAHAGAGAHAHAGHAGAKJGHagahahha!
Jag var ute på en ö igår med kära vänner och gubbar i kimonos. Vi drack sangria ur flaska och pratade om spiraltrappor, sjöng för gamla klassikers skull och höll på att bokstavligen dö mina vänner, dö, på vägen hem in till land. Kom ett gäng pirater med kanoner och pickadoller och tänkte ramma oss, men vår kapten styrde oss in i säkerhet. Så vi kunde ta oss till stadshuset bara för att finna att det var skit. Smög förbi alla åldersgränser på oscar och dansade med naturgodis. Nån snetände och en annan drog hem. Men vafan, en helkväll, heltklart.
Ballen fick knulla också, sa jag det?

"Mmmh...eeh...hallå?"
"Vafan, ligger du nu eller?"
"Mmmh...!"
"Är ni mitt uppe i det?"
"Nä, han kom precis, så det är lungt"

-M, jag vet inte om ord kan beskriva hur mycket jag älskar dig.

video video

3 kommentarer:

den som pratar brääääättt sa...

alltså vilken jävla dialekt jag har.

annars så var igår kväll bra, jaahahahahah jaa. trevligt att ligga.

Robbie J sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
fantastiskt! dör varje gång jag hör "jag ska till sööörberge å knulla!"

knöllarn sa...

haha ja, även sörberge. jaja, fint ställe det. jag vill inte ens lyssna igenom allt. känns för penibelt för min del, jag är så vulgär.