2009-08-03

sheeet!

Min kvinna åkte hem till härnta idag. Så nu är jag helt jävla ensam igen, ja nästan i allafall - killarna i KoL håller mig sälle.


Var hos farbror polisen idag, eller fröken polis ska jag nog säga. Jag förnyade mitt pass, jag för ska fly landet snart. Men jag förstår inte själva grejen med pass, för man är ju inte det minsta lik sig själv på passbilden, alla ansiktsdrag försvinner och man ser ut som ett rådjur i motljus. Jag fick dock mina fingeravtryck scannade, "välkommen till framtiden" sas det.
Så kommer vi hem, jag har fått mina lila converse i brevlådan, jag kom i brallan av glädje, provade dem och kom lite till. Lyckan var total.
Sen ställer sig mamma och skriker i hallen, en skalbagge á la Jurassic Park hade hittat in till oss. Och stor var den. Jävlit stor. Mamma ville se blod, men jag bar ut den.

Inga kommentarer: