2009-07-21

Jag ser bra ut i tjejkläder, sjukt bra

Min smala fasta midja, mina starka breda axlar och mina raka fina höfter gör att jag passar utmärkt i kläder, vilka som helst faktiskt. Men bäst passar jag i plagg från Monki och jag måste erkänna att jag haft på mig ett par chinos från Gina Tricot. När jag raidar Johannas garderob går inget plagg säkert, om jag gillart så tar jag 'et. Johanna är en skön lirare som lånar ut en massa fint till mig.

Ikväll åt vi karameller tills vi spydde, det gör vi inte om.
Vi spelade även Geni, det gör vi inte heller om.

Nä hörrni, om man skulle ta och lyssna lite N*sync? jag har ju redan erkänt att jag har tjejkläder på mig ibland så vafan.

3 kommentarer:

you know who sa...

när du pratar sådär vill man ju se nakenbilder! SHOW US! jag jobbar hela dagen på lördag btw. blev ändrat. så vi lär inte hinna ses innan du ska hoppa på bussen, men du får gärna komma in i vår boutiqué och säga "men du, va fan e ja råå?" :D

Robbie J sa...

jag sa att jag såg bra ut MED kläder, inte utan. ;)

det kommer jag att göra, no doubt!

Mikaela sa...

Robert. Jag älskar dig av alla enkla anledningar du nedtecknat ovan! :D