2009-07-31

fredag

Dryga solarietanter och halvdöda gubbar är vad jag får stå ut med på dagarna. "Ge mig rabatt eller dööö!!!!!!" brukar de säga, då säger jag bara att jag hämtar chefen eller ett skjutvapen. Då ger de med sig och alla blir glada, iallafall jag - och det är väl det som räknas antar jag? Nu joppar jag bara en dag till innan jag får helg, MEN FÖRST ska jag hämta min kvinna vid tåget. Hon ska bo hos mig i helgen. Jag drömde om det inatt, hon var full och spydde och jag skrek. Vi får se hur natten artar sig. Förhoppningsvis kommer hon hit nykter och städad och gör ett bra intryck på svärföräldrarna. God know I did.

På tal om drömmar så drömde jag mer än en mardröm inatt. Var ett gäng killar som krossade skallen på en annan stackars sate. Hjärnsubstansen skvatt omkring och en annan snubbe spydde galla över det missshandlade liket - jag tänker INTE tyda. För jag vill inte veta. Det var ett hål i marken också.

1 kommentar:

Jonka sa...

hahaha loves the mong