2009-07-07

"For you and I are past our dancing days."

Shakespeare kunde sin skit han, herre jävlar! Undrar om han någonsin hade ångest inför hösten. tror ni att han någonsin funderade på om han skulle börja plugga, strunta i skrivandet ett tag och jobba på fiskrensning i Norge? Eller tror ni han funderade över en höst i stockholm, bara därför att? Det tror inte jag, jag tror han körde sitt race fullt ut, joru, fullt ut!

Jag var på bio igår, med Biffen såklart, och för att slippa sitta på ett tåg i 6timmar så tog vi bilen istället. Vi såg Baksmällan, och herre vad full jag vill vara nu eller? Mina baksmällor är inte ens i närheten av det där, JAG HAR DÅ FAN ALDRIG VAKNAT UPP GIFT MED EN HORA!!!!! det där måste det bli ändring på.

Jag flyttar till Sundsvall på torsdag, jag blir sambo med min bästa särbo och hans flickvän över helgen. Gu va mysit vi ska ha't!

1 kommentar:

Natali sa...

haha baksmällan vill jag allt se <:
kolla gärna in min modellansökan
http://supermodell400.tv400.se/?natali-p&ref=mf :D