2009-06-22

på Elite-nivå skulle man kunna säga.

Alltså jävlar, vilken flicka jag har hittat. Vacker som en dag är hon, vacker som en dag...eller nä, hon är tamejfan ännu vackrare.

fast det bästa med allt är att hon gillar mig också.

----

Idag blev jag en fotbollsfru, nu när fjällan är signad av Elite Models så måste ju nån ta på sig ansvaret att bära väskorna, så det blir väl jag det då. Hon kommer ha fullt upp med att posa, så vafan, jag sköter gärna det administrativa i utbyte mot lite kärlek.

Hon är ute och firar i huvudstaden och jag sitter som ett fån kvar här hemma och väntar på bättre tider...som kommer imorron, så jag har inte så lång väntan kvar.

2 kommentarer:

Johan Svensson sa...

Hej!

Tack för en grym blogg!

Vill tipsa dig om tävlingen på min blogg där du just nu kan vinna ursnygga klockor från Adidas Candy Collection! Vore kul om du vill delta på: http://hd.se/noje/nojesfaltet/2009/06/22/vinn-klockor-fran-adidas/

Ha en skön sommar!

Kram

towe sa...

Vad fint av dig att skirva så om din tjej :)