2009-06-29

jag har bestämt mig.


Jag vet inte riktigt vart jag ska börja ikväll. Jag kan i alla fall berätta att jag NÄSTAN tagit ett livsavgörande beslut...eller nä, inte så jävla dramatiskt kanske, men typ. Jag har äntligen bestämt (typ) vad jag tar mig för till hösten, vart jag tar vägen. Det kommer vara nära till sthlm där min omslagsflicka jobbar, det kommer vara långt från Åre där min likasinnade dåre kommer bli sambo, halvvägs till ånge där jag lämnar allt annat. Fan hörrni, visst känns det bra att vi bestämt oss? Så, nu kan vi bara njuta av sommaren och ta det chill.

Sitter ute på bron och sörplar lite te och knaprar kex, jag älskar sommarnätter....jag jobbar imorron men tänker fan inte gå och lägga mig för det, för jag vill inte sova bort en kväll, natt som denna. Nu ska vi ha lite prickskytte på myggor, kanske kan jag lyckas träffa en nattfjärilsdjävel också, jaktboden kan sina grejer som sagt.

Inga kommentarer: