2009-05-09

weekender fredag

Då var galenskaperna över för den här gången. Fredagen tog oss till sundsvall där vi hann äta på body in motion och strosa runt lite innan det bar av till oscarsgatan där jag började gå lös på red gold och sprite, manligt much, redan på eftermiddagen. Där höll sig förfesten med mallan, peet, makkan, emma och mallas polare som jag kallade johanna och mig själv i ett par timmar med youtube, hockey, musik och grannar som ringde på dörren. helt i sin ordning. Vi drog till stads och fiilade hela natten, alla sepe på dansgolvet, nån pissade ner innergården, en annan blev som vanligt antastad, en tredje fick ligga, några klädde av sig på dansgolvet, en tog mod till sig och frågade om ett telefonnummer och en kom inte hemifrån alls.

Vi gick hem i sommarnatten(!) Tro det eller ej, men fåglarna kvittrade och det blåste varma vindar som gav mig hopp och...sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. Jag sov på golvet i alla fall, det var hårt och inte så vidare skönt - jag minns inte varför, men det var nån teori om att jag vägde minst och därför skulle jag inte få lika ont som nån annan som sov på en centimetertunn madrass, helt ologiskt i efterhand men då var det för mig helt självklart.

Jag vaknade med ett fläskigt sugmärke på halsen och en smak av struts i munnen. Det var nån galen brud som ville brännmärka mig och jag lät henne såklart.

2 kommentarer:

den fula sa...

men roobert. ta bort den sista bilden. fyyyy fan. hahaha. jag dör.

Robbie J sa...

kapade huvudet ditt, det får räcka....