2009-05-03

spaceman spacecake

jag kan inte blogga när jag är bajsnödig...brb

----4minuter senare---

sådär, all better.

Just nu sitter jag och stirrar ut i mitt rum, det ser förjävligt ut. Jag borde ha städat det för flera veckor sen, men för flera veckor sen var jag upptagen med annat, mycket viktigare. Just nu har jag inte heller tid med något som helst städande - jag är en mycket upptagen ung man.

Fick höra idag att tydligen så är det viktigt att jobba medan man är ung så att man har en massa pengar när man blir gammal och kan leva och ha kul när man är pensionär...det absolut DUMMASTE jag hört. punkt.

Jävla osammanhängande allt här, men vafan! Nu ska jag klä av mig och hoppa in i duschen och tvåla in mig och sjunga falskt till vad som helst som poppar upp på spotify. Hej då.

Inga kommentarer: