2009-05-21

Polenta, skämt va?

For till Johanna imorse då. Hon valde som vanligt ut kläder att ha på sig. Det har blivit lite utan en grej vi har för oss, hon håller upp plagg och jag dissar eller hissar, och så kan vi hålla på i timmar mina vänner. Men det brukar sluta med att jag byter samtalsämne och visar mitt ointresse. Som idag började jag kika i en kokbok, helt ointressant det också, men vafan. Johanna tyckte vi skulle göra polenta, så det gjorde vi. Var bland det äckligaste jag ätit på länge, smakade gröt med tomatsås. Det gör vi aldrig om, aldrig aldrig, ALDRIG! vet inte varför tjejen fick för sig att det skulle vara gott.


Nu glor jag på en vampyrfilm med mute på, för jag vill inte höra på när amerikanska tonåringar blir slaktade, jag gillar ljudet av John Mayer mycket mycket mer.

1 kommentar:

Emil sa...

Aldrig hört talas om förut. haha