2009-05-17

Marie Antoinette and The City

Sådär ja, nu har jag fått tag i lite bilder från helgens visning! Så nu ska ni som inte var där äntligen få se vad jag har jobbat med i en månads tid.

Fredagen började med att vi åkte till Sundsvall och Domsaga vid 09:00 på morgonen och när vi kom fram så sattes tjejerna i hår och smink på en gång för efter 11:00 så skulle fotograferna komma och det var dags för photoshoot, men olyckligt nog så dök de aldrig upp förrän vid genreped vid 15:00 så det blev tyvärr ingen shoot. Men genrepet gick bra, trots sena modeller, klänningar som aldrig ville bli klara och hår som inte ville samarbeta, alls!

Efter mer prep och pepp så stod alla modeller uppradade klockan 16:59 backstage och 17:00 slog musiken igång och Isabella var först ut på catwalken och till tonerna av "La Primavera" så marscherade hon fram i den turkosa kappa som tagit nästan en hel månad att pussla ihop, tätt följt av Linnéa klädd i guld och efter henne Ebba i en turkos babydollklänning. Tjejerna gjorde succé och alla lovord efter visningen var helt klart värda allt slit.

Isabella, Linnéa och Ebba - i min lilla kollektion "Marie Antoinette and The city" där jag flyttat den franska drottningen från 1700-talet till idag.

2 kommentarer:

Tobias sa...

svar: lätt, topman äger :D

Anonym sa...

coola leggings! vart kan jag köpa dom då? :D