2009-05-08

kusiner från landet långt långt bort

Idag sålde jag min själ och mitt företag till första budgivare. Det gick fint och jag fick bra med pröjs. För klirr i kassan behöver vi nu när vi ska ut och dansa - för att ha roligt kostar pengar, vem säger att det bästa i livet är gratis igentligen?

Så nu sitter jag och lyssnar på Stevie och myser i en kall datasal helt by myself. Känslan som drar över mig är svår att beskriva. Det är spänning blandad med oro och trötthet, men det är inget som inte blondinerna och mina kusiner från landet kan ändra på. Vi kommer att visa hillbilly Siv och Tor runt sundsvalls vilda nattliv ikväll. De har inte sett så mycket av världen än förstår ni, e är från en liten håla. Vi får se hur det går med den sociala biten. jaja, nog med trams.

VI ses ikväll! :D

Inga kommentarer: