2009-04-26

Söndag schmöndag

Jag lär ju vara blekast i kvarteret i år igen, när solen skiner och fåglarna sjunger så sitter jag förslavad vid en symaskin och skapar saker i tyg...plagg kanske man skulle kunna kalla det, jag vet inte än. Det får ni se den 15:e maj.


När solen började gå ner så gick vi i klassen i samlad trupp hem till vår mentor Jenny för att se på film, så vi myser ner oss i soffan, lägger belsag på popcornskålen och fröken Jenny poppar i filmen i VHS'en (vad sjukt att man inte kunde välja språk eller byta kapitel förr i tiden, hur klarade vi oss?) och det vi ska se visar sig vara The Rocky Horror Picture Show - det var mest transvestiter och utomjordingar som levde runt, men fan va bra det var. Äckligt, men bra! Vi smällde i oss några skålar popcorn då som sagt och sen gick vi tillbaka till skolan...OCH DET VAR SOMMARKVÄLL! for real! det var varmt och vi hade shorts och tischa, jag dansade lite och sen gungade vi.


Nu ska jag däcka en sväng och imorron är det nya friska tag som gäller.

1 kommentar:

Tobias sa...

svar: hade en bra utekväll men för dålig musik :P