2009-04-05

Längst i sällskapet

Nyss hemkommen från en cpkväll med Mallan. Gått back tvåtusen spänn och förstört fötterna. Jag är dötrött och Mallan försvann iväg ett tag med IE, vilket jag unnar henne, såklart.

Linnéa, du har ett underbart jävla roligt röstmeddelande att lyssna på imorronbitti.
Godnatt.


----
Godmorgon.
Det är bakisdagis som gäller nu, men vilken afton!
Jag söp mig till en lögnare, träffade en norrlänning med tvivelaktiga handleder, blev dyrkad, dansade sönder mina vader, blev pekad och skrattat åt, jag fick koksmarkus plektrum och snodde mig en morgontidning.
Fucking A!

Nu ska jag njuta av att bakisbajsa lite och se vart fan Mallan tog vägen och kolla om jag fått en saftig p-bot eller inte.

Nej syrran, jag överdriver!

----

Nu är Mallan hemma igen. Hon och sover, jag lagar vårrullar.

1 kommentar:

syster sa...

två tusen? du borde hållas inlåst