2009-03-14

total jävla mong

Jaha, ännu en skön morgon på bakis dagiset på Oscarsgatan.
Här sitter jag med vad jag tror är en stukad fot, vrickad handled och bruten rygg. Lite små vardagsskador som ni hör.

Var dansantast på dansgolvet, tror jag i alla fall, lär ha sett sepe ut, stog säkert still och drägglade. Men i mitt huvud, ojojOJ vad jag dansade. Och det var absolut ingen Sketch på plats som kunde förstöra denna underbara kväll. Kom senare en snubbe som försökte klä av mig på dansgolvet, och Robert var för långt in i dimman för att bry sig, lät snubben kolla in rutorna, jag blev i alla fall räddad av nån sen, tror att min underbara flickvän steg in och avbröt cirkusen. Allt detta kan också bara ha ägt rum i mitt huvud.

Jag var inte drygast i Subenkön för omgväxlings skull, var nån pajsare med sjömansmössa och en dvärg som dissade mitt klädval - så hörrni, för att undvika otrevligheter och gör så att dessa underbara människor slipper ödsla sin dyrbara energi och tid, klä er efter sundsvalls dresscode, okej? Eller så kan ni bara drämma till med att ni är signade av Stockholmsgruppen och be dem suga er feta tumme, sånt funkar också.

Så - nu har jag bakisbajsat, det var skönt. Markus ligger och sover, jag funderar på om jag ska vara busig och stoppa hans hand i ljummet vatten eller lägga en kajman under täcket, nått som får honom på fötter. Kanske sular iväg en kaktus på honom, det borde sätta fart på saker och ting.

Jajajaja, nu ska jag gå och leta rätt på lite gasbinda och linda in min vänsterfot, den är ju helt klart vrickad, eller bruten, troligen fraktur på tre ställen, minst!

Inga kommentarer: