2009-03-21

självdistans

Idag har varit en kaloririk dag, kakor och chips. I mina vener strömmar cola och snart kläggas de igen, men vafan gör det? Vi satt på torget och flirtade med turkar idag, alla är kär i johanna och ingen vill ligga med mig, inte ens johanna. Fast det är lungt - jag vill inte ligga med henne heller.
Jag skulle precis åka hem, lämna Johanna, men så såg jag hur hennes ögon skrek "Lämna mig inte Robert, stanna!" så jag klädde av mig ytterkläderna och nu mular vi i oss chips och lyssnar på tyskt - jag är dj.
Fan, en såndär heldag, burit spånskivor och allt.


"Vi har nått som andra saknar, vi har nått som andra inte har."

3 kommentarer:

ballan sa...

jag vet, jag vet! dubbelhakor <3

Nightmarecath sa...

omg! You so cool.
Love Your style and Sweden. <33
;)
Where do You live? ;)

syster sa...

HAHAHAHAHHA
fyfasiken vad het ni är