2009-02-15

Tah-Tah!

Vi gifte oss våren 1963 i Las Vegas till tonerna av Love Me Tender

jag mår så jävla skevt ikväll, jag tror min kropp håller på att dö medan huvudet kämpar för att hålla mig vid liv. jag vet inte om jag är trött eller sjuk, kanske både och? kanske lider jag av malaria eller nått annat exotiskt. en vanlig förkylning är ju inte så jävla coolt. eller tänk om man skulle lida av någon som bara man själv har drabbats av, typ;
-Jaha, vad har du då?
-Jag lider av robert jonsson's syndrom
hahaha, det vore lite mäktigt, men snälla Gud, gör så jag slipper det. jag lovar att äta alla mina grönsaker.
jag gillar Gud by the way, han är störthäftig, ger och tar lixom. nu låter jag som en livets ord-praktikant i ullkofta, men jag har en hälsosam relation till Herren, jag skickar sms ibland och han dunkar mig i ryggen när jag behöver piggas upp.

Inga kommentarer: