2009-02-08

sanningen om robot

Regler:
1.Länka till den som taggat dig - Malin
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

7 tråkiga sanningar om Robot

1. Är barnsligt mörkrädd - kollar helst 27gånger under sängen innan jag lägger mig i den, värsta mardrömmen vore att sätta ner fötterna och någon tar tag i dem, då skiter jag knäck, big time.

2. Jag är svag för stora gröna ögon - är du 175, blond och slank så är jag din!

3. Jag hatar hur kött smakar, därför är jag vegetarian - tata!

4. Jag har återkommande ätstörningar i form av Häagen Dazs - lite värma bär och glass, jävligt queer men jävligt gott.

5. En av mina största drömmar är att bli modell, är lite över den där fasen nu, men för nått år sen var det allt jag ville, det resulterade i ätstörningar och en skev verklighetsuppfattning. Fast erkänn att treva uttryckslös nerför en runway till skithög musik i för små skor vore jävligt koolt!

6. Jag skiter i regler och tänker därför inte tagga några efter detta.

7. Jag känner inte 7 personer som bloggar (som skulle kunna tänka sig svara på detta), så därför KAN jag inte tagga några...sorry.

Inga kommentarer: