2009-02-09

honestly, my life would suck without you

det finns vissa saker jag inte kan leva utan, människor och platser, stunder och ögonblick.

.dagar som idag, varit ute, påbylsad till tänderna, karvat i isblock, slet som ett djur, blev kall och jävlig men åstadkom något.

.alla sepestunder med Nea, finns det något skönare än att få vara sig själv och dampa lös?

.kreativitet, fick jag inte uttrycka mig genom att göra saker med händerna så skulle jag dö, rakt av.

.dansa, en annan sak som jag måste få göra, skaka på alla lemmar och skita fullständigt hur det ser ut, orka vara snygg på golvet.

.solen, jag må vara blek, men när mina fräknar kommer ligger ni alla i lä.

.musikkkk. håkan, killers, kelly, yelle, spotify, j'adore!

.positivitet - jag säger tack och hej till allt vad ångest heter nu, hatar att älta, gnälla och tjata. håll käft och gör nått i stället.

.varje ny dag som kommer är fantastisk - igentligen så är det verkligen så, tänk att få vakna!

jag är en sånt litet knippe energi idag.

Inga kommentarer: