2009-02-13

HÅÅKAN!!!!

nyss hemkommen från en underbar kväll.
underbunderbar -ahahahaha!!!!
tråkigt dock att PRO's årliga riksmöte skulle krocka med Håkan konserten, men men.
vi fick ramla live och skrattade åt dubbelhakor, en blev jättesjuk och en annan blev the centre of attention. men vad kan man göra? det är svårt att inte gråta när jag tänker på oss två nuuuuu.
jag fick hålla om min malin och må allmänt jävla gott!
imorron ska jag upp tidigt, för då ska jag tillbaka till minusgraderna, catwalken och fränsta.
men vi syns på fiil va?

----

yaaawn! the monkey man has awaken!
alkohol gör en så sjukt bajsnödig, två gånger på en timme typ har jag förärat markus toalett med några besök. men nog om mitt tarmsystem.
Snart ska jag knalla ner till tåget, åka till fränsta där is väntar, lots and lots of it.
Men innan det händer tänkte jag leka recensent,
Håkan får 4,2 av 5 smurfar - för lite dans och för mycket romans för mitt tycke.
Det roliga var att det måste ha varit pensionärsrabatt som gällde igår, för det var sjukt mycket folk med rynkor på stads. Så avsaknaden av dans dans dans drog ner stämningen, det och Helly Hansen monstret som skymde exakt allt. Men over all ett good performance - som han den där läskiga typen i let's dance skulle ha sagt.

Inga kommentarer: