2009-01-21

when I grow up


när jag var liten och hade mittbena så var min största önskan att få se ut som min idol Aaron Carter.
Alla tjejer verkade ju tycka han var så underbart söt, stort leende och hundvalpsögon.
Jag gjorde desperata försök, ställde upp i småstjärnorna, drog på mig röda hängselbyxor och plattade håret till en fin och ännu plattare mittbena, slet åt mig två osynkade bakgrundsdansare och körde min grej till "crazy little party girl".

sjukt kul när man ser tillbaka på sina gamla stilikoner.
men nu undrar ni säkert, "men robert, vill du fortfarande se ut som en överspelad föredetting?"
nej, nej det vill jag inte.

2 kommentarer:

Malin sa...

haha. nu när du säger det. någonstans, långt bak, har jag det minnet kvar!!

Robbie J sa...

ja, det finns där, jag lovar, mina framträdanden brukar etsa sig fast i hjärnbalken.