2009-01-06

ska vi sammanfatta detta då?

Lovet, ah, lovet.
Det sög, helt onödigt igentligen. Jag fick lite kvalitétstid med Johanna och en kamera, c'était awsome, men i stort gav ledigheten mig mest ångest, när jag inte är upptagen med saker hela tiden börjar jag tänka en massa. När jag tänker så tänker jag - inte alltid någonting positivt.
Jag har funderat på vad jag vill göra sen när jag är klar med min tid på Ålsta...jag tror faktiskt att scenen kallar mig, jag tror det är vad jag skulle vilja pyssla med framöver, fast att skapa saker är ju så jävla fantastiskt....ghaa...nu tar jag en dag i taget och suger i mig vad varje sekund har att erbjuda, skiter i imorron (just for the record, nej, det gör jag inte, men jag vill gärna intala mig själv att jag gör det).
jag längtar till:
nya Skins
Sommarteatern
Sommarn
London

Inga kommentarer: