2009-01-31

ctrl + alt + del my heart

vilken kväll! vilka danser! vilka människor! VILKEN MUSIK!
skepparn blåste iväg mig. och nu sitter jag här ensam och ovåldtagen på oscarsgatan i kalsonger.
min rumskamrat fick bortamatch och jag ska sova och ladda inför morgondagen. då ska jag ut igen och igen och igen! haha!! vi rev det johanna, vi rev det!

---

nu har jag vaknat och jag har lite ont i huvudet. pitty poäng, tack.
jag minns en kö till suben, där drog vi oss i skägget och tog upp onödig plats.
jag minns också stulen öl som smakade godast.
men mest av alla frekvenser som spelas upp i mitt huvud ser jag hur vi alla går ner på knä och frånsäger oss mänskligheten och erkänner oss som dansare.
För vad kan man göra? Vi lägger en spänn i röda korset bössan och går vidare till krogen och blåser en femhunka. you know it, men eeh.

1 kommentar:

Jonka sa...

HAHAAH VEM VAR DIN ROOMIE?