2009-01-05

centre of the ring

"Let's make it an early night" he thought, but would be surprised over the sudden turn things would take two hours later. He woke up, now restless and sour.

Fröken Spears påstår att det bara finns två sorters människor här i världen, de som underhåller och de som glor. Vilken är jag? Är jag underhållande? Jag vill säga att jag är det, fast jag älskar att bara luta mig tillbaka och låta andra underhålla mig. Fast det är ofta att jag ser andras problem och njuter hahaha, jag är en hemsk människa. Fast ni älskar mig ändå, älskar att hata kanske, men det finns ändå kärlek med i bilden, erkänn!!

Blah. Såhär mitt i natten får man mycket tid till att göra saker man annars aldrig har tid eller lust med, att tänka eller kolla på porr.
Hahahahahaha - could you imagine?
Neeeheej robert, stygg robert, buu.
Ät skit mina små tjockskallar.

2 kommentarer:

Jonka sa...

låter som hon som snackar i början på desperate housewives

Robbie J sa...

min största inspirationskälla.