2008-12-13

saker jag ogillar

  • folk på krogen - att vara full är ingen legitim anledning att klämma mig på arslet. du har inte heller rätt att ta mig på magen, ryggen, eller någon annan kroppsdel.
  • gina tricottjejer - okej om du är under 14 och är helt utan omdöme och känsla för smak, men har du passerat 15 eller rent utav är myndig så ska du inte gå omkring i spetstights, midjehöga trikåkjolar och vita linnen, du ser bara fånig ut.
  • spetstights - jag avskyr detta fenomen så mycket att jag måste ge dem en egen punkt. men vill man se ut som nån som går på gatan so go for it.
  • juldagen i ånge - folk tar illa upp av att jag inte gillar detta, så låt oss säga att jag älskar det, ja, vi säger så, då kanske ni blir nöjda. tjockskallar.
  • rix fm's önsketimme - det är nu ni alla idioter har chansen att ringa in och önska er favoritlåt som helt otroligt nog visar sig vara en av de 5 låtar de vanligtvis spelar 10gånger i timmen ändå.
  • den svenska ödmjukheten - jag får tycka att jag är bäst, jag får älska hur jag ser ut.
  • surkärringar - ät min skit

2 kommentarer:

Maria sa...

Håller fullständigt med föregående talare angående juldagsfirandet på Hotell Mitlandia. Tjockskallar.

Robert Jonsson sa...

tack maria, behöver lite support på den punkten.