2008-12-18

He takes off her dress now, let me go

Onsdag:

Fullspäckad dag med snöbollskrig, handsömnad, askungen och avslutningsfest i stuga 4 som sig bör.
Världen stannade upp då mr.brightside kastade sig själv ut genom högtalarna och jakob, sofia, jag och emo bildade en cirkel och tävlade om vem som kunde sjunga med högst och mest. alla vann.
jag dansade otroligt nykter och mina byxor sprack (fast inte under dansen ska tilläggas).
kul dag.

Torsdag (för er som är lite efter i pannloben; Idag): Sista sömnadslektionen, sista lunchen, sista kramarna och sista allt, för nu är det lov(e)! Jag och nea uttryckte vår glädje genom att fara till sundsvall och bli skrattade åt av sundsvallsbrudar, men alla vet ju hur de är funtade, så det rörde oss inte alls. Jag har köpte sista julklapparna och är helt urfattig, men det skiter jag i för nu är det fucking jävla loooooov!

Inga kommentarer: