2008-12-30

vad är väl en bal på slottet

jorusatt...det här med nyårsfirande är ju ganska överskattat.
flickorna klär sig i fina ballongklänningar och pojkarna tar på sig västar och man dricker i fina glas. leker "jag har aldrig" i väntan på 12slaget.
som ni förstår av min bittra underton så kommer jag sitta ensam på nyårsafton och suga på en cola och vänta ut skiten. om ingen barmhärtig människa tar hand om mig vill säga.
tar mig under sina vingar och leder mig in på rätt spår i livet och i nyårsfirandet.
vem som helst skulle duga, en husfest med truckerkepsar och spetstights why not?
jag går emot allt jag står för, men jag vill inte sitta och häcka on the nights of nights.


jag börjar få munsår. det är väl fan också!

1 kommentar:

Biffen sa...

Vi är tydligen två om nyår. Vad känner du för en het dejt? Spela lite tv-spel, dricka läsk och vara ful? Eller ja, så ful som vi kan vara ;)