2008-10-11

stadshuset, schmatschmuset

hahahahahahahahhahahahaaaaaa!
störtlöjligt! hade det inte varit för maggio så hade min kväll inte varit värd en enda spänn!
Krunegård svettades mer än vad han underhöll, i alla fall enligt mitt tycke...vampyrlåten ägde skiten ur stället iofs.
vi gick hem innan stängning för robert hade inte ätit på över ett dygn, så suben räddade mitt liv inatt, hatten av!

nu sitter jag här med två sovande stockar runt om mig.
jag har nyss duschat av mig alla spår av gårdagen, det är bara på hornhinnorna och i hjärnbalken den fortfarande sitter kvar, tror jag ska borsta mina ögon och skölja ur hjärnan så jag slipper minnas bitchiga modeller, min lilla svimattack, en skitfull emma, tidig hemgång, mess om en efterfest med krunegård som jag missat, en förkylning som aldrig släpper och pengar som inte längre finns.

jag slänger upp nån jävla bildjävel sen.

----update----
okej, nu har jag vaknat till liv och reflekterat över gårdagen och natten och det var faktiskt jävligt komiskt och sjukt roligt.
en massa snesteg och misstag, felsägningar och missförstånd - så jävla bra.

nu har fred åkt tillbaka till fränsta, han var den sista to go, nu är jag ensam i makkans lägenhet, blir kvar tills imorron då jag och syrran ska gå på stan en sväng.

Inga kommentarer: