2008-10-17

lalaaa

älskar sådana saker som när man av misstag skriver "hormail.com" istället för uppenbara hotmail.com, eller "vad kuk" istället för vad kul. och liknande...det är ju fan skitkul! eller är jag lättroad?

idag var jag och nea på världens fittigaste fitting inför modevisningen på onsdag då vi ska strutta på catwalken.
jag hatar när modeller lägger sig i designerns klädval och idé, men idag så var jag den där modellen som bara klagade, jag måste ha varit en pain in the ass - men jag bad om ursäkt och världsorningen är återställd.
haha - jag och nea har stressat mellan photoshoots och fittings hela veckan.

"Guppa lite mer!"
/Limpan

------
vem behöver Love up North när man har fränsta? inte jag iaf.
ses där!

1 kommentar:

malin, sa...

förkåt är en annan trevlig felskrivining.