2008-10-22

soft

nu sitter jag och peppar och pumpar inför modevisningen.
jag tänkte bygga upp lita schyssta bröstmuskler innan klockan 7 ikväll.
jag tror det går, men lite vilja och armhävningar så jävlar.

skolan idag hade ju lika gärna kunnat vara hemma hos mig.
vi låg framför teven i skolhuset nån timme och glodde på top model och oprah.
sen satt vi och snackade skit resten av dagen.
så åt vi lunch - kanonkul.

idag försökte blondinerna övertala mig att hångla upp en kille på fredag.
det gick sådär va...jag är iofs jävligt öppen med hångel, det är ju bara hångel.
och hångla med någon av samma kön verkar vara något man måste göra innan man dör...tydligen.
så det var vad som snackades om i klassrummet idag, hångel.
bra och dåligt, brudarna tycker att man kan inte bli kär i någon som är dålig på hångel.
jag föreslog ett hångeltest, vi letar upp 10pers, alla hånglar med var och en och sedan betygsätter vi.
inte mer än rimligt.
nu har jag skrivit hångel 9gånger typ...hångel, 10!

Inga kommentarer: