2008-10-25

shoot me

jag har brutit mot lagen.
TUI - text messaging under the influence.

jag vaknade precis hemma hos makkan efter en kväll på stan med blondinerna och kollar min inbox på telefonen.
Jag har sms:at med halva jävla världen.
Jag lovar att om du stoppar en random person på stan mellan 18-23år så finns det ett sms i deras inkorg från mig.
jag får smått panik när jag ska till och kolla mitt saldo på telefonen - nu finns det inte många kronor kvar tänker jag.
jag slår *101#...jag väntar...60spänn kvar och jag har fortfarande gratis sms!
hallelujah.

men nu sitter jag i alla fall på oscarsgatan invirad i makkans gästtäcke och skakar. de andra lämnade jag i ett hotellrum på Ibis, 4blondiner i en dubbelsäng.
fyfan vilket jävla fylleslag igår.
shotade vi något rosa? visst sög reggaekvällen på stadshuset? vem fan bet mig? och hur kom det sig att scatman blev kvällens themesong?

Inga kommentarer: