2008-09-07

idag sket sig allt

min bil är ju död - den brann upp på insidan.
och mina tillgångar är jä-hä-vligt begränsade just nu.
men jag måste ändå lägga ut några tusenlappar på att köpa en ny skitbil som troligen kommer förstöra för mig i längden ändå, jag tror fan hellre att jag flyttar till Ålsta och tar studielån - nu känns det fan mer värt.
jag hade räknat ut att jag skulle kunna klara mig om jag levde snålt och billigt på de sparade slantar jag har om inget som detta dök upp, men som vanligt så sket sig det för robert.
igår handlade jag och peter från topman.com - jag ångrar det bittert nu.

men på den ljusa sidan sett så har jag städat rummet idag. (y)

----UPDATE----
det sket sig inte helt - jag får en "ny" bil.*
jag mår lite bättre och är glad att man har kontakter.
----UPDATE----

*fast nu snackar vi inget dyrt här, nu snackar vi en volvo 740 som om jag har tur, rullar.

Inga kommentarer: