2008-09-20

Alva


idag har jag varit i Oviken på dop.
Nelly Alva Maria Martinsson var det som fick vigvatten på sitt huvud.
Freddy och Linnéas lilla knyte.
Det är rätt mysigt med alla nära och kära samlade, även om det inte var min familj så var det ändå mycket med mys och alla var glada.
Det är nästan så man vill döpa om sig, förstår ni hur mycket presenter man får?
Ohumana mängder.
Jag började fundera på hur jag skulle vara som Pappa.
Oj, vilket ord, det har en sådan inebörd, sån kraft, Pappa, far, daddy-oh!
haha, men skämt å sido, undra hur mina ungar kommer bli?
Undra om jag kommer få ungar?
Kommer jag träffa någon som vill låta mig yngla av mig?
Förhoppningsvis.
Jag tror jag får blonda, bleka, fruktansvärt söta ungar.
eller så slår det slint och de blir fula, men man lär ju älska dem ändå.

Inga kommentarer: