2008-08-18

god förmiddag peeps.

jag vaknade före väckarklockan, 09:46 - slog på teven och kollade in dagens OShändelser, Herrarnas Beachvolley, Tyskland-USA där USA hade ett klart övertag - i allafall så länge jag tittade innan jag släpade mitt välformade arsle ner till badrummet och duschade. Nu sitter jag vid den "allmänna" datorn ännu en gång och går igenom en massa bilder/musik/texter/rat som jag har förvarat i hundratals mappar. Jag lyssnar igenom gamla låtar som får mig att tänka på förra hösten då det blev många helnattare hemma hos Ida - då vi drack te och kollade på youtube. Men även då vi åkte bil och skrek ikapp. Musik är minnen - hejsanhoppsan.

Om en vecka börjar jag skolan, något helt nytt - ska bli skoj.
så såg jag ut för ett år sedan by the way...brunbränd och kinkig.

2 kommentarer:

Daniel sa...

Å arg ser han ut oxå! ;)

Emilia sa...

Brunbränd och kinkig? Förbannad!